KEBAB DYKTATOR

KEBAB DYKTATOR

zamów jedzenie online

Ostatniaopinia


4,5 gwiazdek z 1798 opinii

Wszystkie opinie pochodzą od klientów Pyszne.pl, którzy zamówili z Kebab Dyktator. Chcesz wiedzieć więcej? Dowiedz się więcej

24 wrz 2022 o 19:08 Jedzenie bylo letnie, kierowca obiecywał że bedzie ciepłe mimo opóźnienia
23 wrz 2022 o 17:35 Pyszne
22 wrz 2022 o 18:05 Polecam
19 wrz 2022 o 11:25 Zamiast pepsi dostałem coca cole i wszystko się rozleciało w tym sreberku do pakowania poza tym ok.
18 wrz 2022 o 16:32 Rewelacja polecam
18 wrz 2022 o 9:05 Nigdy nie jadłam gorszego kebaba!!! Nie polecam, taki syf, tłusty kurczak, że nie dało się go jeść. Zamiast sosu tysiąca wysp keczup, a frytki nie dopieczone. Nie róbcie tego błędu i nie zamawiajcie bo tylko szkoda pieniędzy i marnowania jedzenia!!
9 wrz 2022 o 22:03 Kebs z frytkami ok, ale tortilla to tragedia
8 wrz 2022 o 16:43 Mięso dramat
30 sie 2022 o 15:24 Polecam pychotka
28 sie 2022 o 16:40 jestem rozczarowana. porcje mniejsze niż jeszcze niedawno, ponakładane niechlujnie, zapakowane tak, że się porozwalało..mięso jakby niedorobione, pół surowe. pomylone sosy. no nie fajnie.